четвер, 24 березня 2011 р.

ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР: ЗАЛАШТУНКОВІ ДЕТАЛІ

майже як у графічному 3д редакторі
персонаж лялькового театру починається
подібно із такої заготовки
у березновому номері парафіяльного вісника ми розповіли про ляльковий театр, що функціонує при нашій парафії. сьогодні у театрі займається близько десяти дітей середнього та молодшого шкільного віку, що є звичайно дуже мало, але сподіваємося, що із найближчою прем,єрою парафіяни та прихожани храму всіх святих дещо більше довідаються про театр та охочіше ним зацікавляться. 
тим часом на світлий тиждень по ВЕЛИКОДНЮ заплановано показати спектакль ЯРМАРОК. сценарій уже готовий, тривають репетиції... готуємо також оновлений акторський склад. оскільки театр ляльковий, то й актори наші, як ви розумієте - ляльки. ось такі дерев,яні заготовки перетворяться на справжніх персонажів типажі яких прописані з особливою традиційністю характерною для українського ярмарку:

  1. Продавець хлібо-булочних виробів: ЖІНКА
  2. Продавець овочів (дині, кавуни, банани): ЖІНКА
  3. Продавець пива і квасу: ЖІНКА
  4. Продавець овочів (цибуля, часник, морква): ЧОЛОВІК
  5. Продавець напоїв (кава, чай, інше: ЖІНКА
  6. Продавець одягу: ЖІНКА
  7. Продавець господарських приладів (коси, вила): ЧОЛОВІК
  8. Продавець печені (печені кури, шашлики, гуси): ЖІНКА
  9. Продавець овочів (огірки, помідори, буряки): ЖІНКА
  10. Продавець бубликів і солодощів: ЖІНКА
  11. Продавець гарячих пиріжків: ЧОЛОВІК
  12. Продавець молочних виробів (масло, сир): ЧОЛОВІК
  13. Продавець краму «для хлопів і дам»(підвісний піднос з крамом): ЖІНКА
  14. Продавець квітів і букетів: ЖІНКА
  15. Продавець грибів: ЖІНКА
  16. Продавець взуття (мешти, чоботи): ЧОЛОВІК
  17. Продавець сім’ячок: ЧОЛОВІК
  18. Цирульник - бродячий перукар (стриже, голить): ЧОЛОВІК
  19. Продавець господарських товарів (відра, масниці, ложки): ЧОЛОВІК
  20. Продавець зілля «від всіх бід і до чаю на похмілля»: ЖІНКА
  21. Продавець меду і горілки: ЖІНКА

вівторок, 22 березня 2011 р.

КОЛИ І ЧОМУ СЛІД ХРЕСТИТИСЯ ПІД ЧАС СВЯТОЇ ЛІТУРГІЇ

Орест Гелемей,
магістр богослов'я УКУ
Серед усіх Богослужінь особливе місце займає Свята Літургія, тому що саме вона є установою самого Господа -
"І, взявши хліб, віддав хвалу, поламав, дав їм і мовив: "Це - моє тіло, що за вас віддається. Чиніть це на мій спомин". Так само чашу по вечері, кажучи: "Ця чаша - це Новий Завіт у моїй крові, що за вас проливається..."". Саме на цій Службі святі Дари (хліб і вино) перемінюються в Тіло і Кров Ісуса Христа. На кожній Службі Божій це чудо знову і знову повторяється. Христос приніс себе в жертву  раз і повсякчас, тобто щоразу приступаючи до святого Причастя ми повинні пам’ятати що Господь віддав себе в жертву саме за наші гріхи. Але сьогоднішня жертва Спасителя покликана не ще раз відкупити наші гріхи, але для того щоб ми могли стати з ним одним тілом, тому що Він уже умер за наші гріхи і Воскрес, тому зараз це є жертва безкровна, що покликана пригадати нам Хресну смерть Господа, а також закликає нас до з'єдинення з Ним. Святий апостол Павло пише: "Вже живу не я, а Христос у мені", отже ми стаємо одним цілим з Господом, ми відновлюємо втрачений гріхами образ і подобу Божу.
І хоча причастя є тільки в одному моменті Літургії, це не значить, що тільки цей момент є важливий. Важливим є також кожна дія і кожне слово вимовлене в літургічному сенсі; мета яких утверджувати нас у вірі і вести по дорозі спасіння. У Божественній Літургії зображене земне життя Ісуса Христа, яке є прикладом для кожного з нас, прикладом віри і святого життя, адже кожна людина покликана до святості життя, а отже до досконалості, як наш Отець. Таким чином життя в Христі перемінює все наше життя і дозволяє стати жителем Царства Небесного
У 312 р. перед битвою імператор Константин Великий і його військо побачили в небі великий сяючий хрест і напис: "Цим знаменнням переможеш". Ці слова були ніби нагадуванням того, що через хрест було переможено навіть смерть, тому з хрестом ми без остраху можемо братись за будь яку добру справу, тому що він вже є знаком нашої перемоги. Через Хрест ми  оздоровлюємося, він нас лікує як тілесно так і духовно, також він стає щитом перед нашими ворогами.  З житія святих знаємо також, що мученики хрестилися перед тим як їх мали піддати тортурам, і як наслідок часто вони залишалися абсолютно неушкодженими. Коли у 325 р. було віднайдено хрест Спасителя, то дуже багато хворих людей які торкались до нього оздоровлювались.
«Вже сама згадка хреста Христового змушує до втечі наших невидимих ворогів і дає нам силу протистояти їм» (св. Августин).
Св. Іван Дамаскин каже: «Знак Хреста — це печать, біля якої переходить ангел смерті і не робить нам жодної шкоди».
Хрестимось наступним чином: загинаємо мізинець і безіменний пальці правої руки (знак Божої і людської природи Христа), а три інших зводимо разом (знак рівності Пресвятої Трійці), і торкаємось ними чола (щоб Господь просвітив наш розум), кажучи: "Во  і'мя Отця",  тоді грудей (щоб Господь просвітив наше серце), промовляючи: "і Сина",  потім правого плеча, мовлячи: "і Святого Духа", і закінчуємо на лівому плечі (щоб Господь дав нам сил), кажучи: "Амінь".

Під час Святої Літургії слушно є хреститися у наступних місцях:

1) на початку
2) коли згадується три особи Божі (сюди також належить: "Щедротами Єдинородного Сина Твого..." та "Благодаттю і щедротами...")
3) на "прийдіте поклонімся"
4) на "Святий Боже" тричі (або "Ви, що в Христа хрестилися" чи "Хресту Твоєму поклоняємося" (коли співаємо замість Святий Боже) )
5) коли священик благословляє рукою, Євангелієм чи чашею.
6) на початку і при кінці читання Євангелія.
7) на трикратне алилуя.
8) на "Прийміть їжте...", "Пийте з неї всі..." та "Тебе оспівуємо".
9) після "Вірую" на "Пом’яни мене, Господи ..." (тричі) та під час «митаревої молитви» (тричі).
10) на "Будь І'мя Господнє" (тричі)
11) на  відпусті при словах: "Христос, істиний Бог наш...", "...святих, що їх пам’ять світло звершуємо".
12) в кінці Богослужіння

Орест ГЕЛЕМЕЙ,

магістр богослов’я Українського Католицького Університету

ПОСЕРЕД СОНЯЧНОГО ДНЯ

сьогодні спільнота нашого храму поповнилася ще однією душею...
посеред такого чудового сонячного дня ми мали хрестини.
дуже крихітна, але вже така уважна дівчинка, отримала хресне ім,я - СОФІЯ
СВЯТІ ТАЙНИ ХРЕШЕННЯ та ЄЛЕОПОМАЗАННЯ
уділили Їхня Всесвітлість отець ЯРЕМА САВЧУК!!!





НОВООХРЕЩЕНІЙ СОФІЙЦІ, ЇЇ БАТЬКАМ ТА ХРЕСНИМ БАТЬКАМ - БАЖАЄМО МНОГІЇ ТА БЛАГІЇ ЛІТА!!!

понеділок, 21 березня 2011 р.

МОЇМИ РУКАМИ ДЛЯ БОГА

Цю ікону наша парафіянка, дуже мила дівчинка НАСТЯ КОЛОДІЙ (8 років), зробила самостійно та власноручно. Основний матеріал - фольга. Техніка - художня аплікація.




о. ВАСИЛЬ ПОПИК люб'язно освятив витвір маленької мисткині))))))




ВЕЛИКА НАША ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ




У переддень другої неділі Великого Посту у храмі Богородиці – Володарки України у місті Львові відбувся з’їзд Руху „Матері в молитві” Львівської Архиєпархії. У заході взяли участь близько семисот учасників.

Зустріч розпочалася спільною молитвою матерів згідно молитовного правила Руху, після якої у наміреннях учасниць з’їзду була відслужена Архиєрейська Свята Літургія, очолена Преосвященним Владикою Венедиктом (Алексійчуком). У слові зверненому до матерів Владика Венедикт, зокрема сказав: „Господь, слухає кожне слово, яке ми до нього промовляємо зосібна, бо молитва є способом буття з Богом, а це те, чого прагне людська душа, свідомо чи не свідомо. Сьогодні нас зібралося не двоє, чи троє, а досить таки багато. Тому нехай ваше буття з Богом промовляє також до інших. Боже благословення на всі ваші спільноти”.

Духівник Руху „матері в молитві” у Львівській Архиєпарії митрофорний протоієрей Михайло Димид відповів „Всі ми, які тут зібралися - хочемо Бога і тому ми молимося і очищуємо наше серце. Ми дуже раді, що сьогодні ми це робимо в церкві під проводом нашого Владики, бо Євхаристія очолена єпископом, є повнотою Церкви. Не тільки тієї організації, яку ми знаємо, але й як Тіла Христового. Ми просимо провадити нас і надалі, аби одного дня ми могли сповнити ціль нашого життя – побачити Бога. Але ми не хочемо побачити Його самі, ми є матерями, ми хочемо побачити його разом з нашими чоловіками та дітьми, з якими творимо одне тіло. Так що, велика наша відповідальність і велика віра”.

З посеред численних представництв та делегацій із різних куточків Львівської Архиєпархії УГКЦ на з'їзді "Матерів в молитві" була представлена також спільнота Храму Всіх Святих Українського Народу на чолі із слугинею Галиною-Марією Роздольською.





вівторок, 15 березня 2011 р.

ГОМО_ГРІХ


ось такого змісту банер хтось із зацікавлених доброзичливців приклеїв на дошці оголошень нашого храму. подумалося, а навіщо далеко ходити? у нас є компетентні й уповноважені люди, що можуть надати цілком об,єктивну відповідь.... тим більше на наклейці ніяких вихідних даних, хто і що...

отже, питання переадресували О. ОСТАПУ ГНАТІВУ, спеціалісту із питань біоетики людини.

Святе Письмо містить кілька фрагментів, де йдеться безпосередньо про гомосексуальні стосунки.
У П'ятикнижжі мужоложство називається «гидотою»:
"А з чоловіком не будеш лежати як з жінкою, гидота воно!…" Лев. 18:22
"А хто лежатиме з чоловіком як із жінкою, гидоту вчинили обоє вони, будуть конче забиті, кров їхня на них!" Лев. 20:13
У Новому Завіті мужоложство згадувано в посланнях апостола Павла:
"Вони Божу правду замінили на неправду, і честь віддавали, і служили створінню більш, як Творцеві, що благословенний навіки, амінь.
Через це Бог їх видав на пожадливість ганебну, бо їхні жінки замінили природнє єднання на протиприроднє.
Так само й чоловіки, позоставивши природнє єднання з жіночою статтю, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, і чоловіки з чоловіками сором чинили. І вони прийняли в собі відплату, відповідну їхньому блудові" Рим. 1:25-27.
"Знаємо ж, що закон добрий, коли хто його законно виконує;
знаємо й те, що закон не даний для праведника, але для беззаконних і непокірливих, безбожних і грішників, несправедливих і нечистих, для тих, що ображають батька й матір, для душогубців,
розпусників, мужоложців, розбійників, ошуканців, кривоприсяжників і для всього іншого, що противиться здоровому навчанню,
за доброю вісткою слави блаженного Бога, яка мені була довірена." 1 Тим. 1:8-11
Спираючись на Святе Письмо, як Католицька, так і Православна Церкви однозначно й беззастережно засуджують прояви гомосексуалізму.
Так, у Катехизмі Католицької Церкви говориться, що «Немало чоловіків і жінок мають глибоко закорінені гомосексуальні нахили. Такий нахил, об'єктивно невпорядкований, для більшості з них є випробуванням» (2358) а особи, що відчувають таку схильність «покликані до цнотливості» (2359). Особам же, які свою схильність до гомосексуалізму проявляють відкрито, відмовляють у навчанні в семінарії та освяченнях. Також Католицька Церква не визнає одностатевих шлюбів, а Папа Римський Іван Павло ІІ у книзі «Пам'ять й ідентичність: бесіди на стику тисячоліть» назвав такі шлюби «частиною ідеології зла».

дякуємо, отче остапе. приймаємо цю відповідь за об,єктивну і вичерпну :))))


четвер, 10 березня 2011 р.

ІКОНИ ПИШУТЬ - НЕ МАЛЮЮТЬ!

Іконостас храму Всіх Святих Українського Народу складає чимала кількість ікон. Впродовж останнього часу над ними працюють молоді іконописці, випускники Львівської Академії Мистецтв - Сивак Андрій, Кириченко Андрій та Півтораніс Мирослав. Студія іконописців розміщена під самим куполом у східній частині храму. Чудове природне освітлення творить повний пленер, творити у якому молодим майстрам  затишно та зручно.
Сивак Андрій
Кириченко Андрій










вівторок, 8 березня 2011 р.

БУДЕ ІКОНОСТАС!!!!!!!!!!!

7 березня встановлено риштування для продовження спорудження іконостасу.
Проект іконостасу з намісними іконами у рамках бакалаврської роботи, виконав студент кафедри сакрального мистецтва ЛАМ Сивак Андрій. Керівник роботи Василик Р.Я. Загалом за останній час  вдалося виконати великий об'єм робіт. Уже готові двадцять шість ікон та тисяча сто одинадцять дециметрів квадратних оздоблювальної різьби. Усе це дороговартісні роботи, частину яких вдалося оплатити коштом зібраних коштів з цьогорічної коляди.